Gambar pertunangan syiera bucuk

Klik entry pertunangan untuk gambar2 lain

Gambar pernikahan syiera bucuk

Klik entry pernikahan untuk gambar2 lain

Gambar perkahwinan (kedah) syiera bucuk

Klik entry perkahwinan untuk gambar2 lain

Gambar perkahwinan (Melaka) syiera bucuk

Klik entry perkahwinan untuk gambar2 lain

Sewa Bekas Hantaran

1 Bekas = RM15, 1 Set (6 Bekas ) = RM80

Follow iolss okk??....Follow uollss back later....

Dec 24, 2010

Sedey......

Result klua arini...bru jer beberpa mnit lpas ak check...sedey yg teramat...1st tym lam idup ak...ak rse mcm bodoh sgt...sbb ak x prnah dpat result seteruk ni..n 1st tym jgk ak menangis..sbb result ni will effect my whole life...ak sgt benci subjek tu....n arini terbukti mmg ak x sukakannya..harapan ak berkubur..ak dh berusaha sebaik mgkin....tp...tahla...ak sgt terkilan..demi Allah..ak sedey sgt..sem yg pnuh dgn dugaan..sgt meletihkan..bukan membantu malah mnguburkn harapan ak...subjek gle yg baru dinilai tak sesuai berada lam kos elektrik n akan dimansuhkan next year..kamila batch terakhir yg amek..n now,mmg sgt terbukti x sswai..malahan 4 unit..ak benci sgt subjek 2 n ak benci sem lepas..xde mood nk wat pape kcuali menangis sbb kebodohan ak...

Dec 23, 2010

~Mine~

I'm a crazy fan of dis cute female singer...bukan giler k...ni lgu terbaru dy yg ak minat sgt!!dy ni mcm polos gitu(rendah diri)..cute ajer..nk kata lawa..ak lagi lawa…perasantan!!btw,bile dy ni nk wat konsert kat sni r??ak sgt teruja nk tiket free..beli ok..korg layan je la video syiera bucuk Taylor swift nih…


Lyric:

Oh, oh, oh
Oh, oh, oh

You were in college, working part-time, waiting tables
Left a small town and never looked back
I was a flight risk, afraid of fallin’
Wondering why we bother with love, if it never lasts

I say, “Can you believe it?”
As we’re lyin’ on the couch
The moment, I can see it
Yes, yes, I can see it now

Do you remember, we were sittin’ there, by the water?
You put your arm around me for the fist time
You made a rebel of a careless man’s careful daughter
You are the best thing that’s ever been mine

Flash forward, and we’re takin’ on the world together
And there’s a drawer of my things at your place
You learn my secrets and figure out why I’m guarded
You say we’ll never make my parents’ mistakes

But we got bills to pay
We got nothin’ figured out
When it was hard to take
Yes, yes

This is what I thought about:

Do you remember, we were sittin’ there, by the water?
You put your arm around me for the fist time
You made a rebel of a careless man’s careful daughter
You are the best thing that’s ever been mine

Do you remember all the city lights on the water?
You saw me start to believe for the first time
You made a rebel of a careless man’s careful daughter
You are the best thing that’s ever been mine

Oh, oh, oh, oh

And I remember that fight, two-thirty AM
You said everything was slipping right out of our hands
I ran out, crying, and you followed me out into the street

Braced myself for the goodbye, cause that’s all I’ve ever known
Then, you took me by surprise
You said, “I’ll never leave you alone.”

You said, “I remember how we felt, sitting by the water.
And every time I look at you, it’s like the first time.
I fell in love with a careless man’s careful daughter.
She is the best thing that’s ever been mine.”

You made a rebel of a careless man’s careful daughter
You are the best thing that’s ever been mine

Do you believe it?
We’re gonna make it now
And I can see it

I can see it now





Dec 18, 2010

i'm not a fully changed gal..

ak sllu ingtkan dri ak...jgn hipokrit dgn dri sndri...ble ak niat nk berubah...mcm2 hlgn..kdg2 ak rse ak x adil ngan dri ak sndri...ak pn xtaw ape yg ak nk...klu nk ckp,ak x bhgia...ak sgt bhgia..tp gwa ak x tenang...fikiran ak kosong..ak cbe nk jd perempuan yg baek..spya ak ley jd isteri yg baek kpd bakal suami ak...sume bnde yg kte hrpkn x smstinya kte dpat...mnsia boley berubah bla2 masa...bukan ni yg ak nak dri seorg lelaki..bukan duit...bukan apa2..melaenkan kaseh syg..ak sedey ngan sume ni...

Dec 1, 2010

9 deadly words women used to say~~

hello3x...dah lama x berbelog...so ni ade 1 post terbaru...ttbe rse mcm blog ak ni tuk org jwang2x n kdg2 racist ponk ade sbb x abes2 bncg sal hal pompuan...tp

cmne ponk,ade gak yg follow..hahaha...so syiera bucuk rse korg sume layan jer la ek..:-P

Da words are:>


1) Fine

This is the word women use to end an argument when they are right and you need to shut up.


2) Five Minutes

If she is getting dressed, this means a half an hour. Five minutes is only five minutes if you have just been given five more minutes to watch the game before helping around the house.


3) Nothing

This is the calm before the storm. This means something, and you should be on your toes. Arguments that begin with nothing usually end in fine.


4) Go Ahead

This is a dare, not permission. Don’t Do It!


5) Loud Sigh

This is actually a word, but is a non-verbal statement often misunderstood by men. A loud sigh means she thinks you are an idiot and wonders why she is wasting her time standing here and arguing with you about nothing. (Refer back to # 3 for the meaning of nothing.)


6) That’s Okay

This is one of the most dangerous statements a women can make to a man. That’s okay means she wants to think long and hard before deciding how and when you will pay for your mistake.


7) Thanks

A woman is thanking you, do not question, or faint. Just say you’re welcome. (I want to add in a clause here – This is true, unless she says ‘Thanks a lot’ – that is PURE sarcasm and she is not thanking you at all. DO NOT say ‘you’re welcome’ . that will bring on a ‘whatever’).


8 ) Whatever

Is a woman’s way of saying F– YOU!


9) Don’t worry about it, I got it

Another dangerous statement, meaning this is something that a woman has told a man to do several times, but is now doing it herself. This will later result in a man asking ‘What’s wrong?’ For the woman’s response refer to #3. (source)


Nov 19, 2010

Tawar vs Manis

semuanye udah tawar...tawar...n tawar belaka...manisnyer sudah kurg.......kurg....n kurg belaka....dun do much for others...no one care 4 u....more better,more looser...

Nov 15, 2010

Bertunang tanpa ibu bapa

video

~Ilmu untuk dikongsikan~

Percaya atau x, kita boleh ber”tunang” tanpa sedar?? Yup, kita boleh bertunang tanpa kita sedar, bila seorang lelaki, berhasrat untuk mengambil seorang perempuan untuk dijadikan isteri. Eh, itu memang normal bukan? Tapi, yang anda mungkin x tahu, anda sebenarnya sudah bertunang bila situasi seperti berikut berlaku:

Lelaki menyatakan hasrat ingin menjadikan perempuan itu isterinya, dan perempuan itu bersetuju. Adakah dikira telah bertunang? Padahal tidak ada ibu bapa perempuan tersebut.

Pinang dari segi hukum fiqah, bererti pihak lelaki menyatakan hasrat berkahwin pada pihak perempuan. Itu dipanggil pinang. Bila perempuan menjawab setuju, maka jadilah perempuan itu tunang laki tersebut.

Situasi yang dianggap pinangan:

"Aku nak jadikan kamu sebagai isteriku"

"Kahwinlah dengan kita bila2"

Bila si perempuan bersetuju, dia akan jadi tunang. Sama ada bercakap dalam telefon, tetap dah jadi tunang.

Contoh:

"lelaki sebut dalam telefon, "I nak jadikan u isteri I lah"

Perempuan tersebut jawab, I sukalah, I setujulah, oraitt I’m fine, oklah, I redha atau apa2 yang menunjukkan dia suka dengan “pinangan” lelaki tersebut, maka ia sudah dianggap bertunang.

Jadi, bila dia dah jadi tunang orang tanpa sedar, bila ada lelaki yang meminang, hukumnya haram.

Kita orang melayu time nak tunang duk bawang rombongan 1 bas, bawak barang2 pinangan, itu sebenarnya adalah ADAT bukan dari segi hukum Islam. Dari segi hukum Islam, dah jatuh hukum tunang.

Persoalan ialah bila Ibu bapa xde. Mengikut hukum syarak, kalau perempuan itu sudah diizin pada syarak. Sebagai contoh, perempuan yang cerdik, yang baligh, yang blh berfikir, etc dia sudah dianggap bertunang.

Bila perempuan tu x menepati hukum syarak tersebut, contoh seperti x baligh lagi(baru darjah 3 mungkin), perempuan tu bodoh(x boleh berfikir), gila, dan sebagainya, makanya wali diperlukan untuk jawab “pinangan” tersebut.


Nov 14, 2010

Hanya Engkau yg lebih mengetahui~~

Ya Allah..npe ak rasa x tenang n x boleh nk fokus study...berila ak kekuatan tuk redha dgn ujian-Mu Ya Allah...berila ak kekuatan n keikhlasan tuk berubah...klu ni pembalasan ats dosa2 ak..ak redha...cma ak insan yg lemah..alpa n lalai dgn perintah-Mu..di saat ak ingin berubah,Kau timpakan ujian yg kdg2 ak rsa ak x sggup tuk menahan...Kau lebih mengetahui...

Rahmatila hubungan ak dgn cinta ak skrg..mudahkanla segala urusan kami..jauhila kami dri fitnah org..bukakanla pintu hati org d sekeliling kami..ikhlaskan hbgn kami...d saat ak sgt memerlukan cinta ak,dy jauh dr ak..ak merasa sgt kehilangan..ak sgt rndukan teman2 ak...yg sllu ade d smping ak ssah n sng...bg ak,dorg ttap kesayangan ak...kdg2,ak keliru..samada tangisan ak tangisan gembira sbb ak mndpat cinta sejati ataupn tangisan kekecewaan n kesunyian..Hanya Kau yg lebih mengetahui...

mak ayah pengubat sgla kesakitan ak..tp,ak x sggup nk bebankan dorg dgn mslah ak..ckupla ak bg bebanan selama ni melihat kerisauan mereka dgn perlakuan ak...ak pohon kepada-Mu Ya Allah..kejayaan ak akn mengukir senyuman d wajah mereka..berila ak ketenangan dlam segala perbuatanku...Hanya Engkau yg lebih mengetahui...

Nov 13, 2010

Different LOok of Me....~~

Chantek x 'abaya' nih??made from Abu Dhabi taw..ni bkn tuk djual keyh..ngee..1st tym dpat adiah jubah...from him~~Luv it so much...Luv him toO...:-P....thanx my dear afundee...






Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Nov 10, 2010

shopperholic n photoholicku bertukar ke???

Dl sy adalah shopperholic,photoholic n brmcm-mcm 'holic' lg..yg penting bkn alcoholic keyh..tettt...dh lama buang tabiat tuhh...lama ke??.dl pantang lik umah...sebijik cardigan,sehelai kasut,sepasang handbag...xkn ssekali lpe wak lik skli dri mall(Central Square,sg petani tuhh)..Ha lg 1..suke sgt bergmbr...wat2 tenyumm manis la..even xla manis sgt..lalalala...setiap hari ade je gmbr bru..ermm..rasanyer dh bnyk taun kowt tggal tabiat nih...laz ingt mse kt Kmpp tuhh(matrik ak lar) ade je pic bru...ngan brg2 shopping..weyh gle shopping ak tym 2...sengkek gle..klua espi je ponk..plg jauh BM(Bukit Mertajam)..ngee...n tabiat ni dh berkurg sket2 mse kat..tmbh2 lately kat USM..sbb??
a)xde duit?
b)dah insaf?
c)x up 2 date??
d)murah sgt??
e)semua d ats..
ish bukanla..suma salah...mse 1st year kt USm tuhh ade gakla shopping kt PB..ala..P.buntaq..abes kat 600 gak..hengget..bukan rupiah..weyh gle r..ak ponk xtaw ape ak beli...yg pntg,...bju teramatla bnyk...p.buntaq ja ponk!!adey...ak siap ley bukak kdai bundle lg..mak ayah dh bsing2...shopping x hengat dunia..mcmla bnyk duit..hahahaha...gambar??pnyela bnyk Ya Rabbi...suke bergmbr..ngan fon ponk jd keje...apatah SLR??ish2...skrg??dh mlas seyh nk brgmbr..adushhh...bnyk kowt tabiat2 yg ak dh buang...ade yg buang trus...cma yg tinggal 2 biasala yg sket2..ssah nk tggl..slow2 r beb...ade hikmah sume ni...
TAPI!!!!
....................
...................
..................
.................
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
haha..saje nk bg saspen sket...saspen ker??
skrg syiera bucuk sudaa menukar tabiat ke.............jeng3x...
'shawlaholic'...
ape????????heee...abes 2??ye la..nk cte la ni...
dh gle ngan trend skrg..
oopppss..dh mule prgai lik ke??
erm..x salah kot rsenyer...
tapi..kena slow2 sket tabiat ni..
sebab?
....................
...................
..................
.................
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
dah hjung sem la..mne de duit riban2...
SEKIAN.........

Nov 6, 2010

smgt yg hilang..........

xtaw cmne lg nk xpress..tensionnyer!!!!asal study sume x msok
nih...xtaw kt mne lg yg x kena..nk nangis je rse...ape yg dh study,mostly lupe lik..dgn mcm2 bnde laen lam ple otak nih...npela ak ni x serik2...syiera!!wake up....ak nk klua dri sni...tp,ak xley klua sorg....nga nk xam ni...mcm2 ley jd..tp mbe2 kt cni,sume nk kejar study...xde yg ley temankan ak...snyi sgt...semua org x fhm ape ak nk...ak nk klua dri cni...nk tenangkan fkiran..otak dh letey sgt2...plizz...sum1 pliz bring me out of dis place...

Oct 23, 2010

Ble dh tension.........

~~Dis is da laz week b4 study week 4 sem 7 b4 ak menghabiskan my study...weeee..x saba...BUT!!sblum itu,ak ade 4 test+3 esemen+mini projek...yg harus disiapkn mggu ini....tp still smpat mengepost n3...harusla...haha..sbb ak ni jenis yg xley study+fokus lama2 ngan sesuatu bnda...so..drpd ak dok kacau org laen..luah perasaan kt sne..kt sni..kt sinun..baek ak post n3..my dear diary.....ak sgt tension...huhu~~
now ak faham da feel apabila kte tension..............

panadol..


nmpk mcm....

jalan ketapi...

nampak mcm...




senyum ponk...


dah macam...


ble tension...luah cmni je...







tapi....banyak yg bole kite lakukan sebenarnye...

yang paling penting....banyakkan..




dan juga...

selalu ingat....

supaya hati bahagia...

& selalu........

CHAIYOK2 syiera!!!

Oct 18, 2010

Natural Romantic??




Arini ade terbce 1 post kt fb...n ak sgt tersentuh ngan 1 kaple..very romantic..sumtym they look like very daring n mcm annoying sket..but they r so swit...mcm they juz only live in their own world...start from beginning until now,rakan2 fb taw their progressing in love...


~~bkan 2 yg syiera bucuk nk cte..tp agak pelik sbnrnyer how they can attract my feeling..i am a changed gal!!waa...'boyish' n 'kering' gal turn 2 'touching' gal...how weird????hahahaha...bkn ape..juz mcm tersentuh je(cover)..hee...nk lari tajuk sket..betul la ape org ckp..how 2 define ourself??da answer is juz look at ur fren..dat is how u act..lol..cm2 ke??i have 2 agree wit dat lar..hurmm..bcoz skrg ak dh xde sspe...only him~~~~~


Berbalik kpd n3....what is natural romantic..is it..........


1)Giving cute little thing??...coz sum1 had told me dat small thing r cute..lol..


2)Candles??sunrise...sunset...mostly tuk dinner la kowt...


3)Red colour...sbb org ckp red is romantic..da colour of love n passion..yeke cm2...


4)Background music??euwwww...


5)Chocolates??dunno lar..


6)Fancy curly thing??ha...betol2..




~~But 4 me....Romantic is subjektif...n very impracticality...


1)Romance is personal...


2)One of the required ingredients of romance is your time..Spending tym 2getha...


3)Blindless...accept da way u r...


4)Remembering birthdays and anniversaries..


5)Showing his care 4 u...


6)touch ur feeling...


waaa..dh parah dh ak ni..sblum ak melalut lebey2 lg...let's make a conclusion here....
~~Natural romantic really cum from ur heart,x dibuat-buat n plg pntg ur not forced 2 do it~~
Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Oct 13, 2010

Senyuman penawar segala duka.....

~~Kdg2 idup niey x semuanya indah...ketiadaan org d cc..ak tercari-cari penawar tuk sgla ksedihan...dgn tersnyum...idup ak kembali ceria even sesaat~~

Tersenyum adalah suatu tindakan yang paling mudah, paling sederhana, paling murah dan paling menyenangkan di dunia. Seringkali kita melupakan tindakan ini dalam kehidupan sehari-hari. Kita merasa sudah terlalu letih dengan kerja yang menimbun dan sebgainya.

Tersenyum boley menjadi sedekah yang paling murah dari diri manusia. Tidak sulit untuk dilakukan apalagi senyum terbukti boley menyehatkan dan membuat umur lebih panjang. Kamu yang sering tersenyum terlihat awet muda dan mempunyai usia lebih panjang berbanding mereka yang jarang tersenyum. Semakin lebar senyuman, maka garis-garis disekitar wajah makin terlihat tajam dan gigi makin terlihat sehingga senyuman kamu dinilai tulus oleh orang yang melihatnya. Orang yang murah senyum, hidupnya akan lebih sehat dan lebih bahagia.

FAKTA!!!
Demikian yang juga diteliti di Wayne State University Michigan. Penelitian itu menganalisi 230 foto pemain sepak bola lewat senyuman mereka. Peneliti membagi foto tersebut menjadi kategori tersenyum dengan memperlihatkan gigi dan kerutan mata dan pipi, setengah senyum dan tidak tersenyum. Hasil dari penelitian itu sebanyak 184 pemain yang meninggal ternyata tidak tersenyum atau setengah tersenyum dan usia mereka hanya mencapai 72 tahun. Sebanyak 75 orang pemain sepak bola lainnya hidup hingga usia 80 tahun.

Penelitian yang dipublikasikan di jurnal ilmu psikologi itu akhirnya menentukan hanya senyuman tulus dan lepas yang bisa membuat kita hidup lebih panjang. berikut ada beberapa alasan mengapa Anda harus banyak tersenyum,

Anda akan mendapatkan lebih banyak kebahagiaan
Cobalah paksakan diri anda untuk tersenyum selama 30 detik mulai dari sekarang. Lakukan pula ketika anda mengalami kemalangan. Dengan membiasakan tersenyum, tidak peduli bagaimana perasaan anda saat itu, di dalam tubuh anda akan terjadi reaksi-reaksi kimia yang dapat membuat anda merasa bahagia.

Senyuman dapat merubah keadaan anda
Jika anda merasa putus asa, marah atau bosan, sebuah senyuman akan mengubah keadaan emosi anda menjadi lebih positif. Dan sebuah keadaan yang positif tidak hanya membuat hidup anda lebih menyenangkan tetapi juga membuka segala kemungkinan lain dalam pikiran anda. Anda akan melihat dunia dengan cara yang berbeda melalui lensa kebahagiaan. Dari situ anda dapat mulai membangun sederetan tindakan yang positif dan berinterasksi dengan banyak orang setiap harinya.

Senyuman dapat mengubah keadaan orang lain
Jika anda berjalan ke dalam sebuah ruangan atau menuju ke sebuah kedai dengan senyuman di wajah anda, akan membuat semuanya berbeza. Semua orang akan berbalik tersenyum pada anda. Hal ini akan banyak membantu mencairkan setiap ketegangan atau kekakuan yang ada. Interaksi anda akan lebih terbuka, santai dan penuh dengan kegembiraan.

Tersenyum? Apa ruginya?
Ketika memilih antara mengerutkan dahi, ekspresi kosong atau tersenyum, tampaknya pilihan terakhir adalah pilihan yang paling produktif dan positif, bukankah demikian? Seringkali anda lupa untuk tersenyum atau mungkin anda tidak terlalu suka untuk tersenyum. Tapi jika anda berusaha untuk menggunakan senyuman anda sesering mungkin, anda lama-kelamaan akan mempunyai kebiasaan yang baru, kebiasaan yang jauh lebih positif.

Dengan membiasakan diri untuk tersenyum, maka otot tersenyum anda akan menjadi lebih kuat daripada otot untuk mengerutkan dahi anda, sehingga lama kelamaan anda akan lebih mudah untuk tersenyum daripada melakukan hal yang sebaliknya.

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Oct 10, 2010

10.10.10


chanteknyer date nih...suker sgt...tp sedey jgk sbb arini my ex bf kawen...dh lama bercinta ngan dy...tp akhirnye dy plih org laen...xpela..sape ak,sape lak Dr Zalina tuhh..ahakss..gedikzzzz...congrate 2 angkasawan Msia,Dr syeikh Muzaffar 4 a very grand wedding yg bertemakan istana kayangan.....


Pd pendapat peribadi ak,sgt berbgga ngan beliau...sbb low profile n x combong...even dy sgt kiut,he's one of my type...perggh..hee..semoga beliau berbahagia brsama trsyg....jauhkn dr panahan mata org...ok...enough of him...


~~beznyer tarikh ni...sekali seumur hidup jer...kalau la ak ley make kenangan ngan tarikh ni...huhu..tp malangnyer,sebaliknyer lak yg berlaku...10.10.10:>sbg tarikh permulaan kesedihan ak..hukhuk...xpela...11.11.11 kn ade lg....hikhik.....c ya....

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

~Muhasabah Cinta~

Wahai... Pemilik nyawaku
Betapa lemah diriku ini
Berat ujian dariMu
Kupasrahkan semua padaMu
Tuhan...
Baru ku sadar
Indah nikmat sehat itu
Tak pandai aku bersyukur
Kini kuharapkan cintaMu
Reff. :
Kata-kata cinta terucap indah
Mengalun berzikir di kidung doaku
Sakit yang kurasa biar jadi penawar dosaku
Butir-butir cinta air mataku
Teringat semua yang
Kau beri untukku
Ampuni khilaf dan salah selama ini
Ya ilahi....
Muhasabah cintaku...
Tuhan...
Kuatkan aku
Lindungiku dari putus asa
Jika ku harus mati
Pertemukan aku denganMu
~wat a nice song..tenang jer ble dgr...so ak leta
k as my background music 4 my page~
(specially dedicated 2 my dear 'dee'~miz u so much.....)

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Oct 6, 2010

My DeaR Diary.......

salam..dh lme x post n3..ksian my blog...2 pn ade jgk blogger yg x henti2 follow...hee..btw,thanx so much 2 ol followers..wait 4 my turn 2 follow ue ol back soon....act,xde bnde nk cte..sbb 2 dh lme x post pape..sume bnde repeated 4 da same..bosan kn my life...
Semakin hari ak semakin muak ngan prkataan maaf...btul yg memaafkan sseorg 2 besar pahalanya..sdgkn nabi pun ampunkan umat,inikan pula ak yg masih mentah ngan asam garam hidup..tp,jauh dri sudut hati ak,ak dh memaafkan semua kesalahan mnusia yg pnah o sdg terlibat lam idup ak secara lgsg @ x..
So,stop begging 4 my forgiveness..n klu ley,jauhkan ak dri perkataan 'maaf' lg...ak nk idup ngan epi,bahagia..nk lupakan bnde2 yg sedey..tp ble dgr prkataan 'maaf' again n again...ak jd muak...

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Sep 21, 2010

Angah weds Zura

Sirih junjung


Ke umah akak...

Semoga berbahagia...

Yummy...hee

Ehem2....

Luv dis...

Sweet hot lover...:-P


Semoga berbahagia n jodoh berkekalan 2 angah n kak not..


Mggu lpas ari sab2(19hb 9 2010),alhamdulillah selamat diadakan majlis kndri angah n kak not...I'm very epi 4 them..jelas terpancar wajah epi n bahagia dorg...majlis berlangsung sederhana jer..sbb mse terlampau singkat tuk prepare suma 2..mklumla bru lpas rye la,open house la..mcm2 ag..pape ponk,alhamdulillah majlis berjalan ngan lancar..sama2 doakan kebahagiaan tuk dorg..amin..really luv my brother n very epi coz his dream cum true..

Multi-styled Text Generator at TextSpace.net

Sep 12, 2010

Ak gilaaaaaaakn 'converse shoes'......










Waaa..ak lg gilakn kasut brand nih..xtawla lam bnyk2 brand..ak sgt mnat converse..but tuk kasut jer la...beli pnye beli...smpi sdar x sdar..hmpir suma latest collection ak sapu...bankrup eden....huhu...

Ak suker cardigan sgt2!!!




Ak sgt gilakan cardigan..waaaa..bankrup ak cmni klu stiap kali klua ak beli 1 cardigan....tmbh2 yg kiut miut,sweet,feminin...n lg2 kaler perpel...waaaaa...pliz help me......