Follow iolss okk??....Follow uollss back later....

Jun 16, 2010

'nk baby VS xnk baby'

Pelik kn...bg ak..ade 2 jenis wanita:>

1:>penyayang n ade sifat memelihara n melindungi yang tinggi...
2:>jenis yg x berperasaan...xde naluri sorg ibu...

Wanita India Lahirkan Anak Kembar Pada Usia 70 Tahun














“Saya impi untuk mempunyai anak sepanjang hidup saya. Saya tidak menyesal sakit kerana melahirkan anak. Sekurang-kurangnya cita-cita saya untuk mempunyai anak sudah tercapai,sekurang-kurangnya saya akan mati dengan rasa puas kerana dapat melahirkan anak."


VS

Ibu Bunuh Bayi













"Bayi tersebut ditemui terdampar di Flat Lobak di sini pagi ini, dengan kepala dan hidung yang masih berlumuran darah serta tali pusat yang masih terlekat dan dipercayai meninggal dunia dalam tempoh lebih 24 jam di satu lokasi lain."


sedikit coretan:>

*cmne ley wujud mnusia 2 alam cmni...ak akui...'anything happens 4 reason'...hairan mne pg naluri seorg ibu...n tmbh mnyedihkan hal mcm ni terjdi kat Malaysia..
*ak respect gle nenek tuhh...sbb trgn sgt nk mmpunyai ank,beliau x lepaskn peluang utk mngndung n melahirkn ank walaupn beliau tahu rsiko yg bkal dhdpi..
*walau ape ponk alasannyer,mnusia xde hak tuk mencabut nyawa mnusia laen..lbey2 lg darah dging sndri...

*renung2kn...dan selamat beramal...:-)*